sâmbătă, 17 martie 2012

PRAJITURA DE POST


   Pentru ca este post,m am gandit sa fac o prajiturica pufoasa...aromata...asa ...pe gustul meu...
Am studiat fel si fel de retete...si ...pana la urma am decis sa combin blatul dintr o reteta(aici) ,crema din alta reteta( aici) si glazura dupa capul meu...adica a iesit c am asaaa..:

BLAT = 600 g faina,500 ml apa minerala,210 ml ulei,1plic praf de copt,300 g zahar,2 linguri cacao,coaja      de lamaie,
CREMA = 2 plicuri praf de budinca,500 ml lapte de soia,
GLAZURA = am amestecat zahar cu cacao si am adaugat cafea atat cat am dorit sa fie de groasa si am pus o pe foc pana s a topit zaharul si s a ingrosat putin.
  SIROP = cafea....
Pentru blat am procedat astel: am amestecat faina,zaharul,uleiul praful de copt si apa minerala pana a rezultat o compozitie asemanatoare celei de chec,am adaugat putina coaja de lamaie si am turnat aceasta compozitie in tava de la aragaz in care am pus hartie de copt.Am pastrat putina compozitie pe care am amestecat o cu 2 linguri de cacao si cu care m am jucat,facand fel de fel de rotocoale,dungi peste compozitia din tava..
Pentru crema: am urmat instructiunile dupa plic,adaptate la cantitatile mele :))
Cand totul s a racit, am asamblat prajitura astfel: blat insiropat cu putina cafea,crema si iar blat ,peste care am pus glazura si ceva nuca caramelizata....
Siii a iesit suuper buna! Multumesc fetelor (Yaya si Nadina)pentru inspiratie iar voua va ofer o feliuta ....2...mmmmm...


5 comentarii:

... o critica buna poate face minuni....!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...