luni, 8 august 2011

NEGRESA DE POST


INGREDIENTE : 1 1/2 cana zahar (cana obisnuita de 200-250ml) 
1 1/2 cana apa
1 plic bicarbonat de amoniu
esenta rom
3 linguri cacao
3 linguri ulei
1 borcan gem/dulceata
faina 3 cani
sirop: 2 linguri zahar
2 linguri ulei
4 linguri apa
2 linguri cacao 



Intr un bol  amestecam zaharul cu apa, bicarbonatul, esentele, cacaoa, uleiul si gemul(eu am pus de prune si dulceata de capsuni). Se adauga faina in ploaie,si se amesteca pana devine o compozitie omogena.Eu am pus nuca,stafide si cereale....
Se coace la foc potrivit in tava unsa si tapetata cu faina.
Ingredientele pentru sirop se pun la foc mic, iar cand incepe sa se lege se stinge focul.
Cand este gata negresa se toarna deasupra siropul. Se presara nuca macinata, fulgi de cocos sau fulgi de ciocolata...........am reusit si eu sa fac o negresa comestibilaaaa....

Un comentariu:

... o critica buna poate face minuni....!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...