miercuri, 2 mai 2012

CUM SE FACE O GAROAFA (1)



     Asa cum  am promis,astazi am reusit sa fac prima parte a tutorialului "CUM SE FACE O GAROAFA".Cu multa atentie,rabdare si cu mult drag o sa reusiti sa faceti cele mai frumoase garoafe si nu numai...Iata de ce avem nevoie pentru inceput:




taiem sarma pentru flori si indoim o parte in felul acesta :






 intindem pasta de zahar si o decupam :




taiem in doua fiecare "dinte"

cu ajutorul bilei intindem pasta de zahar cat mai bine

facem cateva riduri pe fiecare petala,dupa care o strangem usor astfel ( insa dupa presarea dintisorilor o strangem):

tot cu ajutorul bilei presam foarte usor dintisorii incepand de la varf :


cele doua petale stranse se lipesc pe sarma asa :

adaugam petale atat cat de mare dorim sa fie garoafa,dupa carele strangem bine si taiem surplusul de pasta format :



acum facem partea inferioara a garoafei :



dupa ce l am decupat intindem fiecare petala,si unim cu partea superioara :


lasam la uscat cateva ore sau mai bine dupa o zi pe alta....
asa ca mai avem putin de asteptat.....pana maine...:))...va spun:SPOR LA LUCRU...!!!

14 comentarii:

  1. Foarte frumoasa garoafa ta!
    Si eu am facut, dar cu un decupator special pt.garoafa, luat de la LB...dar e perfect si cu asta cu care ai facut tu!
    Rezultatul este super! Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc...sunt mai multe variante de a face o garoafa,iar pentru ca eu nu am acel decupator...am ales sa o fac astfel...:))..va pup si va mai astept.

      Ștergere
  2. salut.ati putea sa-mi spuneti de unde v-ati procurat placile acelea de silicon? multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua.Nu stiu la ce va referiti? In imaginile de mai sus nu exista nici o placa de silicon.....:((

      Ștergere
  3. Va multumesc foarte mult pentru toate postarile dumneavoastra foarte detaliate,imi dati curaj sa incerc si eu sa fac flori.Multumesc inca o data

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag....daca ai nevoie de ajutor..aici sunt!!!.si eu iti multumesc pentru timpul pe care mi l acorzi :))
      Spor la lucru iti doresc....

      Ștergere
  4. Ce priceputa esti! Si ai multa rabdare si talent. Bravo!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc sa fac lucruri frumoase,in timp sper sa reusesc sa vad cat mai multe zambeteeee.....
      Numai bine iti doresc.

      Ștergere
  5. Tu chiar esti geniala! Eu nu prea am avut timp in ultima vreme sa ma uit pe bloguri..dar acum ca am ajuns ma bucur foarte mult ca am gasit atatea de invatat, din nou, de la tine! Te pup si te imbratisez cu drag!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt genialaaaa...Si eu am muulte de invatat!!...si eu te pup si te mai astept

      Ștergere
  6. Sint minunate florile. Ai putea sa imi arati cum se face o floare de mac? mi se pare atit de simplu si totusi... as vrea sa vad cum faci un buchet cu flori de cimp, cu maci, albastrele, margarete si ce s-or mai gasi. Multumesc. Maria Trutia

    RăspundețiȘtergere
  7. Buretele pe care il folosesti e de la LB? pe el si intinzi pasta, sau direct pe blatul mesei? Maria Trutia

    RăspundețiȘtergere
  8. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to mention that I have truly loved
    browsing your weblog posts. After all I'll be subscribing on your rss feed and I am hoping you write again soon!

    My page; bancuri cu

    RăspundețiȘtergere
  9. Everything is very open with a clear description of the issues.
    It was really informative. Your website is useful. Many thanks for sharing!


    Also visit my page www.kcacricket.com

    RăspundețiȘtergere

... o critica buna poate face minuni....!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...