marți, 28 februarie 2012

CUM SE FACE O ZAMBILA (2)

     Sa continuam....
 Dupa ce  s au uscat floricelele cu o pensula aplicam color dust roz mai inchis pe mijlocul fiecarei petale


 ...inclusiv pe bobocei...

   ..apoi aplicam color dust verde pe bobocei si pe varful la cateva petale....

 Si cu varful unei pensule subtiri aplicam in centrul florii color dust galben..:


 Acum incepem sa montam floriceleleee....
Pe o sarma mai lunga punem bobocei unul cate unul,avand grija sa indoim sarma in asa fel incat sa aiba o forma cat mai naturala....




 Acelasi lucru facem si cu floricelele...:



 Si zambiluta noastra a inflorit si este foarte frumoasaaa......




Sper ca am reusit sa va explic cat mai bine cum se face o zambila.Daca aveti intrebari.....va astept...:))

10 comentarii:

  1. Foarte frumoase zambile! Foarte reusite! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt perfecte!! Parca sunt naturale îți vine sa le mirosi!!! Anca

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca odata multumiri, sint perfecte!

    RăspundețiȘtergere
  4. sant mai perfecte decat cele naturale

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunate florile, minunat tutorialul!
    O sa fac si eu dupa tutorialul tau...daca imi iese 'pasenta', as vrea sa incerc chiar azi!
    Daca nu postai pe Fb, pierdeam bunatate de tutorial...:) Cum de nu l-am vazut oare?
    Elena draga, faci lucruri tare frumoase! Eu te intuiesc a fi si o persoana de calitate! Ma bucur ca te-am gasit!
    Spor si inspiratie! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va muuuultumeesc,va tin pumnii desi nu e complicata realizarea unei zambile si eu ma bucur tareee muult ca ne am gasit iar...cum sunt eu..???..nu stiu sa va raspund..insa pot sa va spun doar ca imi doresc sa fac lucruri bune,sa nuu supar pe nimeni..incerc sa fiu eu!!!
      Va pup si va doresc zile frumoase cu muulte zambete si ce o mai crede Dzeu ca aveti nevoieee.....

      Ștergere
  6. Tocmai ma 'chinui' cu zambila...Cand am vazut postarea ta, am zis ca e super-simplu...:)) Daaaa...nu e greu...doar ca nu nimeresc petalele egale...imi pica cate una...si o iau de la capat...:)) Dar nu ma las...
    Draga mea, azi e si ziua ta...INCA...mai sunt 5 minute...profit de ele si aici ca sa-ti urez ani multi si binecuvantati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OOofff....pacat ca sunteti asa departeeee...ca as fi venit sa va ajut.:))...Sa nu va lasati!!
      Va multumeesc din suuufleet,sa va dea Dumnezeu tot ceea ce crede ca aveti nevoieeee!! Va pup cu draaaag!!!

      Ștergere

... o critica buna poate face minuni....!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...