marți, 19 iunie 2012

DULCEATA DE VISINE CU CIRESE NEGRE


  A venit vremea dulceturilor.!!!....asa ca am preparat si eu aceasta extraordinara dulceata,chiar daca a fost si este super cald...Ce sa va zic..dureaza ceva pana cand o preparam..insa chiar merita sa o incercati si voi.Iata cum am procedat :
    - la un kg de fructe fara samburi avem nevoie de 1 kg de zahar si in cazul visinelor/cireselor un pahar cu apa(200ml)...eventual...nuca...(vanilie.....de obicei se pune mai mult la dulceata de nuci,piersici,pere)
Preparam un sirop din apa si zahar pe care l fierbem la foc mic pana se dizolva zaharul,apoi la foc mare pana cand se leaga.Fructele le spalam le scoatem samburii . Cand siropul este legat,oprim focul si adaugam fructele,tragem vasul deoparte si le lasam sa stea 15-20 de minute pana isi lasa zeama.Dupa aceea se pune din nou la fiert la foc mic pana incepe sa fiarba si apoi la foc mare pana cand dulceata este gata.Avem grija sa scoatem spuma care se formeaza pe margine.Se adauga vanilie...nucaa...numai daca doriti.Eu nu am pus nimic.Cand dulceata s a racit se pune in borcane si se capseaza.Si iata ca va servesc si pe voi cu o portie de dulceata delicioasaaa.....:))


si asa aratau fructele inainte de a fi puse peste siropul de zahar :


Un comentariu:

  1. ohooo...ciresele negre imi aduc aminte de copilarie...dar unde sa le mai gasesc acum?

    RăspundețiȘtergere

... o critica buna poate face minuni....!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...