miercuri, 16 mai 2012

SCOOBY DOO....


     Se pare ca am avut parte de o provocareeeee...foarte buna si frumoasa....!!!..se cheama :  SCOOBY DOO...!! Vreau sa va spun ca am urmarit cateva zile buneee...desenele animate cu impricinatu'...pentru ca doar trebuia sa l studiez in amanunt...si de abia mi am facut curaj sa pun mana pe pasta de zahar si sa incep aventuraa....Insaa....in timp ce mainile isi faceau de cap iar inima de abia batea de atatea emotii...ochii incepeau sa sticleasca pe masura ce de al de SCOOBY isi facea aparitia.....Si cand a fost gata.....multumirea a fost....minunaataa.....daca pot sa spun asa...
Si pentru ca Shaggy este prietenul de baza al lui Scoob...trebuia sa l insoteasca si in aceasta aventuraa....Nu a fost chiar atat de simplu de realizat...insa....rezultatul se vedeeee.....si sunt tare fericita ca am avut aceasta ocazie (si ii multumesc doamnei pentru ea). Compozitia tortului a fost : blat de cacao insiropat,crema de lapte,mousse de ciocolata cu lapte..iar rezultatul final arata ...cam asa..........














Din pacate calitatea imaginilor este foarte departe de realitate...(.sper ca intr o zi sa reusesc sa mi achizitionez un aparat foto care sa redea realitatea suuperbaa a fiecarui tort)...insa pana atunci ma bucur de fiecare realizare si de fapul ca reusesc sa aduc zambetul pe fetele celor ce si au dorit o surpriza dulcee...

9 comentarii:

  1. Este foarte bine realizat, o minunatie. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine realizate personajele,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adina...asta imi doresc si eu....:))..o zi buna si spor la treaba si tieee!!

      Ștergere
  3. felicitari,Cristina!
    si daca tot a fost si ziua ta...tie ce tort ti-ai facut? odata si odata tot vreau sa ii faci unul si Teodorei,nepoata lui Daniel :).
    Multi ani,si ...la cat mai multe realizari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Ela...zilele mele le petrec duminica asa ca tortul probabil atunci va fi..:))Cu mare drag rezolv si problema cu Teo :)),doar sa ma anunti din timp...Numai bine iti doresc si euu..

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte reusita aventura ,la fel si tortul ,ti-au iesit atat de bine amandoi,parca-s scosi,din desene

    RăspundețiȘtergere

... o critica buna poate face minuni....!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...