sâmbătă, 24 noiembrie 2012

BRIOSE CU NUCA SI STAFIDE


   Pentru ca este post m am hotarat sa testez cateva retete pe care care le am adunat de pe internet si nu numai.Astazi e ziua acestor briose care m au cucerit din momentul in care le am introdus la cuptor.Miroseau atat de bine...si sunt geniale!!! Avem nevoie de :
-190 g faina
-150 g zahar
-190 ml apa
-75 ml ulei
-1 lingurita si jumatate  praf de copt
-coaja de lamaie
-rom,vanilie
-2 linguri cacao
-stafide si nuca zdrobita usor

Punem toate ingredientele uscate intr un bol,apoi adaugam ingredientele lichide mixam bine pana se topeste zaharul,adaugam esentele stafidele si nuca(eu am pastrat si pentru exterior)  dam la cuptor(preincalzit) pentru 25 de minute.Sunt minunate!!! Reteta o gasiti aici doar ca eu am folosit nuca si stafide.Multumesc si sa aveti pofta!!
si servite cu sos de cafea:


Un comentariu:

  1. Ai facut mai multe? ca noi deja suntem cu ochii pe ele :), ne-am asezat la rand la degustat!!!

    RăspundețiȘtergere

... o critica buna poate face minuni....!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...