vineri, 23 noiembrie 2012

RED POINSETTIA


[“Vad ca esti o planta foarte frumoasa si ca iti faci datoria cu multa daruire chiar daca frumusetea ta nu e apreciata si asta te intristeaza. Lupta pentru a fi fericita oferind dragostea ta neconditionata oamenilor deoarece stii bine ca au nevoie de ea. Pentru aceasta iti daruiesc sangele meu, frunzele tale transformandu-se in rosu iar pentru dragostea si intelepciunea ta vei deveni cea mai frumoasa floare in perioada cea mai importanta a anului. Tu vei fi reprezentanta dragostei si esenta divina a universului”.Indiferent daca o primim sau o facem cadou, indiferent daca mai credem sau nu in povesti, Craciunita ar trebui sa existe in casa fiecaruia dintre noi. Poinsettia aduce aminte despre dragoste, ca despre cel mai pretios si mai important dar. Si un mic secret, se spune ca aduce noroc celor care o daruiesc.][aici ]


Ei bine sunt multe legende,insa faptul ca omul iubeste florile este un lucru minunat!! O floare iti lumineaza gandurile dar iti inveseleste si casa. Eu zambesc si nu mi vine sa cred ca mainile mele au reusit sa faca o astfel de floare minunata....Cu ajutorul lui Dumnezeu vor fi si alte flori care sper sa aduca zambete oricand.
Va multumesc ca imi treceti pragul si va doresc sa aveti parte de cat mai multe zambete si zile frumoase.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... o critica buna poate face minuni....!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...