joi, 8 noiembrie 2012

POINSETTIA


  Imi place vremea de acum....acest anotimp ma duce cu gandul la copilarie,cand imi petreceam vacantele la bunici....Doamne ce frumos mai era!!!!.....De cum se intuneca stateam la gura sobei si crosetam cu bunica mea cea draga.....coseam....Cele mai frumoase amintiri au fost.....!!! Si acum ca sa mai contribui la acele amintiri am facut aceste fotografii minunate cu gandul la copilarie. Insa cunostintele mele s au imbogatit si  am "crosetat" si o POINSETTIA.....de care sunt tare..tare mandra !...Mai este putin si sarbatorile or sa bata la usa,asa ca eu vreau sa inceapa de acum ca sa tina bucuria si mai mult si..... deschid usa.....
La multi ani tuturor celor care isi sarbatoresc ziua numelui!!!....Mihaili...Gavrili...de toate genurile..:)










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... o critica buna poate face minuni....!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...